divendres, 29 d’octubre del 2010

Akibahara (秋葉原)

Ja el segon dia que vaig estar al Japó (de 14 previstos) he tingut un problema bastant important que hauria d'haver previst però no li vaig donar la importància suficient fins que va ser massa tard. I és que la gent tendim a sobrevalorar la nostra força de voluntat. L'error va ser visitar novament el barri d'Akibahara amb temps de sobres per mirar botigues tot sol.

Aquest barri és molt conegut pel seu “carrer elèctric” (電気街, Denki Gai) ple de botigues d'electrònica amb milers de llumetes i músiques a tota castanya (i gent cridant el típic irasshaimase, いらっしゃいませ, benvingut a un comerç). Si mires una guia vulgar, posa que és on et recomanen comprar gadgets electrònics i ja està. No és que siguin molt més barats, però sempre pots trobar coses innovadores o curioses. Ara bé, quan vaig estar a Fukuoka ja em van confirmar que també és un barri amb una proporció de botigues de figuretes, manga, videojocs i altres marranades d'aquestes per metre quadrat és bastant espectacular. A part, també té una ratio important de cafès de minyones (i un cafè de Gundam).

El cas és que encara no he començat a rondar i ja tinc la maleta plena, donat que no hi havia ningú que em pogués agafar per la solapa, em sacsegés i em digués PARA JAA!! Quan entres a les botigues especialitzades simplement se't fon el cervell i directament els diries que posessin absolutament tot el que venen en capses i t'ho enviessin cap a casa. Però ja pensarem un pla B per veure com dur tota la parafernàlia de tornada. Bé, ara exagero una mica, ja que en tot moment era conscient de l'espai que tinc a la maleta i fins on podia tirar, però potser he ajustat massa. En el fons tampoc em sento malament per això, que ja m'hagués agradat veure per un foradet què va fer qui jo em sé el primer cop que va venir aquí, jeje.

Ara, per les imatge de la jornada impossibles de treure't del cap, els models de nines mida real vestides de minyona...i “no hace falta decir nada más”. Al costat d'això, el poster que hi havia de “gran reunió de col.leccionistes de nines amb talla de pit 140” es queda en res.

PD: I encara porto a sobre els proceedings...

1 comentari: