dilluns, 18 d’octubre del 2010

El retorn...

Bé, ha passat com qui diu un any i mig des de la meva estada i tots els que estàvem al laboratori de Fukuoka ja hem llegit la tesi. Alguns ja ni tant sols estan al FIT treballant, han hagut de marxar a buscar-se la vida. Però per no deixar passar massa el temps, no sigui que m'oblidi de com és el Japó, m'ha sorgit l'oportunitat de tornar. Clar que ara no són 3 mesos, només són dues setmanes, però tampoc ens queixarem. Aquest cop ja l'estada té més component de “turista vulgaris” que no pas algú que s'hi va a fer vida una temporada.

El fet especial d'aquesta tornada és el “bolet” que m'ha sorgit quan menys m'ho esperava, i és que abans d'arribar al país del sol naixent em toca fer una parada tècnica a la Xina. Jo encara no sé com he pogut acabar havent de fer una ponència a un congrés de criptologia, ple de matemàtics xungos frikis, quan la meva especialitat és la seguretat aplicada a les capes més altes...en fi! Segur que serà súper interessant escoltar ponències com “A Generalization on Verheul's Theorem for some ordinary curves” o “”Multivariate quadratic quasigroups (MQQs): Construction, Bounds and Complexity”. Lo cualooo???

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada